Description :
The Assistant Banquet Manager will be responsible for managing banquet events at the hotel. This person supervises event room set-ups, service, and maintenance of all banquet functions and banquet equipment.
This role is a highly detailed role within the hotel to complete event requirement and create an appealing experience for guests.
Qualifications
A true desire to satisfy the needs of others in a fast paced environment.
Refined verbal communication skills
Ability to stand for long periods of time and walk moderate distances
Must be able to work a flexible schedule, including weekends and holidays
Proficient in basic computer skills
Qualifications :
Food & Beverage Operations : 2 years experience
Banquet Management : 1 year experience

Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.

Assistant Banquet Manager Hyatt Regency Hyatt Regency Taghazout Agadir. TaghazoutFood and... TAG000181LocalApply Share Assistant Banquet Manager on LinkedIn Tweet Assistant Banquet Manager Share...

Description. The Assistant Banquet Manager will be responsible for managing banquet events at the hotel... This person supervises event room set ups, service, and maintenance of all banquet functions and banquet...

Assurer le suivi de la gestion de l'équipe du Département Stewarding Mettre à la disposition des différents services du département restauration & banquets le matériel nécessaire pour...

Vous recherchez une entreprise qui vous fait confiance et vous met en position de prendre des responsabilités ?Actuellement, VINCI Construction Grands Projets recrute un assistant contrôleur...

Validate the purchase orders of material and the technical specifications of the purchased products. Provide technical support to crop managers. Write service notes and work instructions for...

RESPONSIBILITIES. Reporting to the Finance Director, responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following. MANAGEMENT. Is responsible for the S...

Description. Assist in carrying out the daily activities of the Human Resource Office including recruitment, total compensation, training and development. Assist in delivering HR s...

Human Resources Assistant Hyatt Regency Hyatt Regency Taghazout Agadir. TaghazoutHuman... TAG000168LocalApply Share Human Resources Assistant on LinkedIn Tweet Human Resources Assistant Share...

JOB DESCRIPTION Duty Manager Le Duty manager assure la bonne organisation et la fluidité du shift matin, soir ou nuit. Il assure la coordination de l'activité front office en adéquation avec...

est le garant de la qualité du service et d'accueil au Fairmont Gold Building. Il a pour principale mission l'accueil des clients et leur satisfaction lors de leurs séjours. Il ass...

JOB DESCRIPTION Public Relations & Communication Manager A Unique resort overlooking the Atlantic Ocean... RESPONSIBILITIES. The Public Relations & Communication Manager should nurture a strong media industry...

Le Duty manager assure la bonne organisation et la fluidité du shift matin, soir ou nuit. Il assure la coordination de l'activité front office en adéquation avec les directives et la vision...

JOB DESCRIPTION Une grande opportunité seprésente pour les professionnelles d'hôtellerie Marocains. Nos Heatrtiststransforment des moments en souvenirs au Fairmont Taghazout Bay. E...

seconde la Gouvernante Générale dans ses missions et activités. Sa fonction rassemble l'hygiène, la propreté, l'organisation, la gestion, la prévention & sécurité, la distribution ...

Description de l'entreprise Secteur d'activité. Activités des ménages en tant qu'employeurs de personnel domestique Description de Poste Type de contrat. CDD Lieu de travail. AGADI...

Job Description. Rattaché Régional Opération Manager, votre mission sera de diriger la livraison des services FM locaux pour un compte client mondial majeur au Maroc avec une responsabilité...

Job Description. Rattaché Régional Opération Manager, votre mission sera de diriger la livraison des... Package selon profil. Contact. Yasmine Regragui 212529039931 Senior Facility Manager H F. Agadir From...

Effectuer les tâches administratives de l'entreprise du DAF. Rédaction des comptes rendus des réunions Profil recherché pour le poste. Assistante de Directeur Administratif et Financier...

Assistant Logistique et Suivi Clients. Nous recrutons en intérim un Assistant Logistique et Suivi... Réaliser les tableaux de bord de suivi des camions. Profil recherché pour le poste. Assistant...

Rédiger des devis et suivre les paiements des prestations. Faire un reporting quotidien des actions sur le CRM Profil recherché pour le poste. Key Account Manager Junior. Agadir. Issu d'une...