Bilingual French/English speaking Helpdesk Technicians
Outsourcia
Casablanca, MA
il y a 5j
source : Wetech.ma

As part of its development, Outsourcia is recruiting bilingual French / English speaking Helpdesk Technicians for one of its clients

Reporting to the helpdesk team leader, your main tasks will include

  • Receiving and managing user requests
  • Monitoring and handling technical incidents
  • Complete incident diagnosis for an intervention
  • Incidents input
  • Handling recurring incidents
  • Quality of the IT support service
  • Profil Recherché

  • Perfect fluency in French AND English (processing in both languages at the same time)
  • Good technical skills
  • Good knowledge of IT hardware, server and network environments
  • Capacity to communicate effectively with a large variety of people, in a professional manner, on the telephone and in writing
  • Teamwork
  • Immediately available
  • Helpdesk

    Avantages sociaux et autres

  • Rémunération et primes attractives en fonction de vos résultats
  • CNSS + Mutuelle
  • Prime de rendement + prime de transport supplémentaire (si planification au-delà de 21H)
  • Réelles opportunités d'évolution grâce à un plan de carrière personnalisé à court, moyen et long terme
  • Conventions diverses signées avec des établissements financiers et enseignes commerciales
  • Amplitude horaire

    Signaler cette offre d'emploi
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Postuler
    Mon email
    En cliquant sur « Continuer », je consens au traitement de mes données et à recevoir des alertes email, tel que détaillé dans la Politique de confidentialité de neuvoo. Je peux retirer mon consentement ou me désinscrire à tout moment.
    Continuer
    Formulaire de candidature