Technical Level 1 Support - English and Spanish Speaking
CGI
Fès
il y a 5j

Job Description

Technical Level 1 Support - English and Spanish Speaking

Description de poste

The main responsibility of the Service Desk Analyst involves taking in Level 1 Calls and providing Level 1 Technical Support to user inquiries received either via call or email.

The resource assigned is also expected to adhere to Quality Criteria in performing the tasks, including making sure that the tickets are updated with complete logs and activities.

Service Desk Analyst will be supporting multiple Retail accounts.

Fonctions et responsabilités

  • Handles first line incidents, including triage and troubleshooting, resolution where possible and assignment where required to 2nd / 3rd line support teams and third parties
  • Supports Service Request Management and Service Restoration Management Level 1 Required qualifications to be successful in this role Knowledge and Skills
  • Proficient in written and verbal communication in the English and Spanish languages
  • Keen attention to detail.
  • Proficient computer and technical skills.
  • Solid analytical and problem-solving skills.
  • Good process mapping ability.
  • Proactive, service minded and able to multi-task.
  • Good interpersonal skills (empathy, verbal dexterity, etc.) Behavior
  • Customer Orientation
  • Customer Responsiveness
  • High Impact Communication
  • Qualités requises pour réussir dans ce rôle

  • Clear Communication Academic and Professional Qualifications
  • Bachelor Degree in any field
  • Can speak English and Spanish fluently
  • Must be flexible with working schedule
  • Donnez un élan à votre carrière.

    Le secteur des technologies de l’information (TI) connaît une période extraordinaire. La transformation numérique des organisations continue de s’accélérer, et CGI est au premier plan de ce changement.

    Nous accompagnons nos clients dans leur démarche numérique et offrons à nos professionnels des opportunités de carrière stimulantes.

    La réussite de CGI repose sur le talent et l’engagement de nos professionnels. Ensemble, nous relevons les défis et partageons les bénéfices issus de la croissance de notre entreprise.

    Cette approche renforce notre culture d’actionnaire-propriétaire ainsi, tous nos professionnels bénéficient de la valeur que nous créons collectivement.

    Joignez-vous à nous pour prendre part à la croissance de l’une des plus importantes entreprises indépendantes de services en technologies de l’information (TI) et en gestion des processus d’affaires au monde.

    Pour en savoir davantage à propos de CGI : www.cgi.com.

    Les candidatures non sollicitées provenant de cabinets de recrutement ne seront pas retenues.

    CGI favorise l’équité en matière d’emploi.

    Skills

  • IT & Communications
  • Reference 901917 Click here to apply

    Signaler cette offre d'emploi
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Postuler
    Mon email
    En cliquant sur « Continuer », je consens au traitement de mes données et à recevoir des alertes email, tel que détaillé dans la Politique de confidentialité de neuvoo. Je peux retirer mon consentement ou me désinscrire à tout moment.
    Continuer
    Formulaire de candidature