Senior Account Manager
Altados
Casablanca, Maroc
il y a 3j
source : ReKrute

Entreprise : Altados est un acteur de la transformation numérique. Avec ses collaborateurs, Altados accompagne la transformation de ses clients au Maroc et en France, depuis la réflexion stratégique jusqu'à l’exécution technologique et opérationnelle, en faisant appel aux expertises de tous ses consultants.

Altados accompagne ses clients dans la découverte, le test et l'appropriation des technologies présentes et futures. Ainsi, les clients pourront mesurer et maitriser leur impacts sur les organisations existantes et envisager sereinement les potentialités nouvelles et leurs avantages.

Altados met au cœur de sa stratégie fondamental l'élément Humain. Toute réussite est basée sur l'implication et l'adhésion de toutes les parties prenantes.

Altados œuvre à être porteur d'un message fédérateur autour des changements afin de s'assurer de l'engagement inconditionnel de tous les acteurs de la transformation.

Altados avance et façonne pour que les réalisations et les mutations de l'entreprise soient toujours au service de la performance et de la compétitivité de ses clients.

NOS VALEURS :

Engagement ; Exigence ; Excellence ; Bienveillance

NOTRE POLITIQUE RH :

Une réputation irréprochable, Un faible Turn-over, Un sens de l'engagement, Une politique de partage des résultats financiers,

Un management participatif, délégatif et par motivation,

Un Investissement dans le bien être, le confort, la gestion de la carrière et la formation des collaborateurs.

Poste :

A senior account manager with at least 6 years of experience in the account management in the IT industry. You’re obsessed with customer success, can empathize with customer needs and pains, are passionate about creating great products, and you’re skilled in researching and analyzing user needs, intents and business cases.

You’re an inspirational account manager and should be able to communicate and assist effectively your customer. You’re ready, willing, and able to overcome obstacles and remove barriers in solving problems for your customer.

Primary responsibilities :

  • Act as a senior point of contact and escalation point for our customers
  • Build and maintain strong, long-lasting customer relationships
  • Develop a trusted advisor relationship with key customer stakeholders and executive sponsors
  • Develop and provide monthly reports and analysis to upper management to support the revenue recognition assessment process
  • Identify and grow opportunities within customers to ensure growth attainment
  • Create and cultivate deep and meaningful relationships with our top customers and build their loyalty, get their feedback and represent their voice within relevant decision junctions
  • Communicate effectively within your team and across other departments such as Support, Marketing and project
  • Assist with high severity requests or issue escalations as needed
  • Details

  • Role : Executive Account Manager
  • Sector : Payment industry, software company, financial services, fintech
  • Contract : Full time
  • Country based : France
  • Salary : TBD
  • Profil recherché : Must have

    Must have

  • 6+ years account management experience
  • A strong record of achievement, client retention and growth
  • Comfortable learning new technology / product lines
  • Superior relationship management skills including ability to engage in strategic conversations with all levels of management
  • Proven ability to create and implement strategic plans
  • Strong interpersonal skills, flexibility, and customer service orientation.
  • Strong time management skills
  • Proven ability and desire to consistently handle and prioritize multiple tasks and generally manage a heavy workload while meeting deadlines
  • Ability to work independently and in a team environment
  • Creation of reports and presentations
  • Ability to travel up to 30%
  • Nice to have

    Experience managing medium to large national accounts in a technology or software company

    Adresse :

    3 rue Van Zeeland, angle bd Abdelmoumen 7ème étage, Casablanca

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